Sunday, August 26, 2018

Jurassic World: Fallen Kingdom (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dah tengok ke filem ini?? Sha baru berpeluang nak tengok.. Filem yang menarik..

Untuk yang melihat dan tak menacari apa-apa, filem ini memang menyeronokkan dan mendebarkan.. Pada Sha seronok tengok dengan keluarga sebab tak ada adegan 18 sx.. Lebih pada aksi dinasour yang ganas je.. 

Apa yang pasti, penamat dia memang buat kita berfikir.. Bila manusia cuba menjadi tuhan dan mencipta semula apa yang sudah tiada memang huru hara dunia dibuatnya..


7 comments:

  1. xtau yg mana 1 ni. yg latest ker ni? semalam tgk yg lama je. hehe

    ReplyDelete
  2. belum ada kesempatan lagi..nanti nak tgk online jer kot..hehe

    ReplyDelete
  3. lom tgk ni, sha.
    kat wayang kan?
    nanti nak riki lah kat MBO.
    kalau ada, boleh ajak layan ni dgn anak2.

    ReplyDelete
  4. cantiknya poster dia! Haritu ada tengok sikit, menangis part dino terbakar dengan lava tu :(

    ReplyDelete
  5. jujur ckp sy krg gemar filem sebegini ;-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »