Tuesday, August 28, 2018

Goodday Susu Kurma

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama dah nampak iklan pasal susu kurma ini.. Tapi baru berjumpa.. Pada Sha kurang sikitlah sebab manis.. Tak macam susu kurma Farm Best.. Ini rasa ikut tekak Sha tau.. Tekak korang Sha tak tahulah.. Kenalah beli dan rasa.. Sekarang macam senang nak jumpa.. Dekat Petronas pun ada jual.. RM2.20 sekotak..
 

14 comments:

  1. dh cari juga tp tk jmpa2 lg nk try

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak susah juga nak jumpa sis.. Nnati cuba tengok di Petronas..

      Delete
  2. Tarot memang minat susu kurma, setiap kali pergi pasaraya mesti mabil susu kurma instead susu biasa

    ReplyDelete
  3. sha mmg takboleh telan terus susu dengan kurma ni tak kira la jenama apa, macam nak terkeluar balik huhuh :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh.. kawan akak pun ada macam Sha.. Dia takleh minum gak susu kurma..

      Delete
  4. yela kan. kalau manis sangat tak syok juga.

    ReplyDelete
  5. terbaek.. mesti sedap ni :)

    ReplyDelete
  6. rasanya pernah rasa...bape banyak rasa daaa....hehehe

    ReplyDelete
  7. yg farmbest pun aida tak boleh num, sha.
    pun manis jugak bagi aida :)
    boleh makan kurma biasa gitu ajer.

    ReplyDelete
  8. kalau manis kurma memang kenot go lah

    ReplyDelete
  9. kalau terjah 7E dan ada air ni pasti sy akan beli mmg sedap

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »