Wednesday, August 29, 2018

Wordless Wednesday #buku

#malaysiamembaca


19 comments:

  1. tebal2 buku2 tu..slamat membaca sha

    ReplyDelete
  2. banyaknya buku.. kita pun dulu suka kumpul buku komik.. semua dlm stor dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pula dah jual komik komik tu.. yang tinggal novel je..

      Delete
  3. Seronoknya...saya banyak lagi buku tk terbaca ni...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah.. ini timbunan yang belym sempat dibaca..

      Delete
  4. wow! kalu kak Nurin dtg umah sha ni, mahu nyer meroyan dia kegembiraan.
    rumah kami takde gitu, sha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. kalau dekat, boleh sha jemput kakak nurin datang..

      Delete
  5. kalau buku banyak pun pening juga, tak tahu nak pilih baca yg mana pula..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »