Shoplinks.Asia

Friday, February 12, 2016

FIXI - Asrama oleh Muhammad Fatrim

Assalamualaikum..
Novel yang ohsem..

Asrama.. Sha x pernah menginap di asrama sekolah..
Kalau asrama kolej pernahlah..
Mesti ramai yang pernah melalui pelbagai gangguan kan semasa duduk di asrama..

Novel Asrama nie pasti mampu membuatkan kita mengimbau kenangan zaman semasa di sekolah..
Memang ohsem.. Jalan penceritaan yang mampu membuatkan kita tertanya-tanya apa sebenarnya yang berlaku..

Menarik sangat novel ini..
Penuh dengan pertanyaan..
Siapa kawan dia yang tiga orang tu..?
Siapa amira?? Siapa Maria?
Apa sebenarnya jadi pada Dahlia??
Siapa Angel??
Wah!!! Penuh persoalan..

Walaupun kadang-kadang macam blur Tapi pada aku masih lagi ok..
Cuma agak kureng sikit sebab cite berlaku di sabah tapi tidak menggunakan pertuturan sabah..
Mungkin nak memudahkan pembaca membaca kot..

Selamat membaca ye..

4 comments:

  1. Dah lama Nampak novel ni, tapi akak bukan peminat cerita seram. Akak ni penakut...hehehe

    ReplyDelete
  2. Adik miamor memang suka sangat novel2 macam ni.. haha

    Akak baca, tapi kena tunggu adik bawak balik... muhaha

    ReplyDelete
  3. lama tak baca novel jenis macam ni.. hehe
    nina dtg serang mlm ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI