Friday, February 12, 2016

FIXI - Asrama oleh Muhammad Fatrim

Assalamualaikum..
Novel yang ohsem..

Asrama.. Sha x pernah menginap di asrama sekolah..
Kalau asrama kolej pernahlah..
Mesti ramai yang pernah melalui pelbagai gangguan kan semasa duduk di asrama..

Novel Asrama nie pasti mampu membuatkan kita mengimbau kenangan zaman semasa di sekolah..
Memang ohsem.. Jalan penceritaan yang mampu membuatkan kita tertanya-tanya apa sebenarnya yang berlaku..

Menarik sangat novel ini..
Penuh dengan pertanyaan..
Siapa kawan dia yang tiga orang tu..?
Siapa amira?? Siapa Maria?
Apa sebenarnya jadi pada Dahlia??
Siapa Angel??
Wah!!! Penuh persoalan..

Walaupun kadang-kadang macam blur Tapi pada aku masih lagi ok..
Cuma agak kureng sikit sebab cite berlaku di sabah tapi tidak menggunakan pertuturan sabah..
Mungkin nak memudahkan pembaca membaca kot..

Selamat membaca ye..

4 comments:

  1. Dah lama Nampak novel ni, tapi akak bukan peminat cerita seram. Akak ni penakut...hehehe

    ReplyDelete
  2. Adik miamor memang suka sangat novel2 macam ni.. haha

    Akak baca, tapi kena tunggu adik bawak balik... muhaha

    ReplyDelete
  3. lama tak baca novel jenis macam ni.. hehe
    nina dtg serang mlm ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »