Monday, February 29, 2016

Rezeki Encik Suami

Assalamualaikum..
Hye kengkawan.. Entry #throwback sangat..
Rezeki Encik Suami bawa balik..
3 Februari, Encik Suami bawa pelajar gi Kilang Gardenia. 

Suami Sha kan kerja Pemandu..
So bila kena outstation, kadang-kadang adalah buah tangan yang dibawa balik..
Sama ada pemberian Pensyarah / Staf yang dia bawa..
Ataupun dari tempat-tempat lawatan yang dia pergi..

Alhamdulillah.. Murah rezeki mereka yang memberi..

 Roti, waffle dan Coklat Spread dari Gardenia.
Sha memang suka Coklat spread gardenia nie.. Sedap..
Waffle tu pula kegemaran Amani untuk bawa ke PASTI.

4 comments:

  1. wah, rezeki akak. sy pun suka spread gardenia, sedapp...

    ReplyDelete
  2. Tak pernah try lagi coklat spread drpd Gardenia. Biasa beli lady's choice je. Bolehlah try lepas nie pulak :D

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rezeki ...kalau MV harap kawan2 kursus kat sana baru merasa ...

    ReplyDelete
  4. sebab tgh lapar sekrg roti tu nmpak mcm sedap gilaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »