Shoplinks.Asia

Monday, February 29, 2016

Pocong Balik Rumah - Zaifuzaman Ahmad

Assalamualaikum..
Novel yang sangat ohsem dari penulis yang ohsem..
Seriouslly memang x berhenti-henti rasa takut dan lucu silih berganti..
Kenapa? Yang tu kenalah baca..
Memang letih nak tunggu penghujung cerita.. kesian pocong tu..
Hahahaha..

Masa mula-mula baca memang seram..
serious.. Seram sangat..
Tambah-tambah bila keluar dialog "Tolong bukakan.."

Tapikan lama kelamaan... Seram tu bertukar lucu..
Yellah.. Bila kena tegur je, macam-macam aksi..
Wakakaka...

Lepas tu agak misteri gak.. 
Kenapa misteri?? Kenalah baca..
Plot yang disampaikan memang ohsem..

Tapikan, kalau baca novel ini jangan baca dekat tempat terbuka tau..
Kang orang tengok kata gila lak..
Yellah.. Tajuk seram tapi yang baca dok gelak-gelak..

6 comments:

  1. ZZA ni antara penulis novel seram yang hebat. Suka baca novel karya ZZA.

    ReplyDelete
  2. sy tag akak dekat sini http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/02/5-things-i-hate-most.html

    ReplyDelete
  3. wah macam best jer,,kalau dekat dah boleh pinjam kan sha

    ReplyDelete
  4. oh yeke ? mcm best je. nak cari jugak la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI