Monday, February 29, 2016

Pocong Balik Rumah - Zaifuzaman Ahmad

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang sangat ohsem dari penulis yang ohsem..
Seriouslly memang x berhenti-henti rasa takut dan lucu silih berganti..
Kenapa? Yang tu kenalah baca..
Memang letih nak tunggu penghujung cerita.. kesian pocong tu..
Hahahaha..

Masa mula-mula baca memang seram..
serious.. Seram sangat..
Tambah-tambah bila keluar dialog "Tolong bukakan.."

Tapikan lama kelamaan... Seram tu bertukar lucu..
Yellah.. Bila kena tegur je, macam-macam aksi..
Wakakaka...

Lepas tu agak misteri gak.. 
Kenapa misteri?? Kenalah baca..
Plot yang disampaikan memang ohsem..

Tapikan, kalau baca novel ini jangan baca dekat tempat terbuka tau..
Kang orang tengok kata gila lak..
Yellah.. Tajuk seram tapi yang baca dok gelak-gelak..

Baca dan selesai pada 29 Februari 2016

Diterbitkan oleh Buku Prima..

6 comments:

  1. ZZA ni antara penulis novel seram yang hebat. Suka baca novel karya ZZA.

    ReplyDelete
  2. tengok tajuk dah sukaa... hahaha

    ReplyDelete
  3. sy tag akak dekat sini http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/02/5-things-i-hate-most.html

    ReplyDelete
  4. Boleh try baca novel camnie :D

    ReplyDelete
  5. wah macam best jer,,kalau dekat dah boleh pinjam kan sha

    ReplyDelete
  6. oh yeke ? mcm best je. nak cari jugak la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »