Shoplinks.Asia

Monday, September 12, 2016

5 Kisah Seram di Perkhemahan oleh Olvidado Shakur

Assalamualaikum..
Hye semua..
Buku ketiga untuk 5 Kisah..
Kali ini tapak perkhemahan pula menjadi tajuk penceritaan..
Seran wei.. Mujurlah x minat berkhemah..

"No. 5 bakal menjadikan kau seorang anti media sosial."

Kisah 1 : Jom Borak
Orang lain sebok berkhemah, dia sebok dengan hp.. Sekali si dia ajak berborak, terus pengsan dibuatnya..

Kisah 2 : Perkhemahan Khas
Mujurlah masa sekolah dulu tak nakal.. Kalau tak memang mendapatlah.. Bagaimana agaknya bila budak nakal hendak dijinakkan.. 

Kisah 3 : Mantera
Gedik lagi nak cuba2 baca mantera tengok hantu.. Tak pasal-pasal hilang nyawa.. Sikap berani tak bertempat mengundang padah..

Kisah 4 : Kunci Hitam
Kisah ini sambungan kepada Kisah 2 : Perkhemahan Khas.. Bagaimana dan kenapa Perkhemahan Khas itu dilaksanakan.. Dalam setiap setandan pisang, tak semuanya elok.. Itulah yang cuba disampaikan oleh Kisah 4 : Kunci Hitam ini.

Kisah 5 : Kau Dah Mati!
Kisah yang last ini memula memang seram.. Seram tahap tak nak pergi berkhemah.. Tetibe keseraman itu hilang.. Berganti pula dengan rasa kelakar ya amat.. Hahaha.. Memang kelakar.. Nak tau ke, kenapa kelakar?? Silalah beli dan baca..

Tema perkhemahan yang ohsem..
Mungkin akan ada yang baca dan rasa eh, macam aku pernah lalui je..
Penulis memang ohsem..
Tak rugi membacanya..

 
Baca pada 05.09.2016
Selesai pada 06.09.2016

8 comments:

  1. cerita seram camni memang sekejap je abes baca.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku seram & alternatif mmg kegemaran saya cik Sha
      sebab kalau baca novel cinta tu, susah tul nak habiskan..
      tebal sangat.. banyak benar konflik wat sakit hati je..
      hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI