Tuesday, September 6, 2016

Karya Seni Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Inilah hasil seni anak dara Sha..
Kreatif dan penuh imaginasi..
Hasil kerja si kakak dan si adik..

Kenagan untuk meraka..
Bila dah besar nanti, boleh sha tunjukkan pada mereka..
Bagaimana kreatifnya mereka ketika kecil..

Ini baru hasil kerja diruang tamu..
Belum lagi yang dalam bilik..
Kikikiki..
Ayahnya kata, biarkan je dulu..
Esok-esok diorang dah besar, baru kita cat balik..
So, biar jelah..

 
Ini menggunakan maker pen..
Memang tak perasan..
Tau-tau je dah ada..

 

 

 

 

 
Ini lukisan kami sekeluarga,..
Kata Amani..

 

 

 

4 comments:

  1. Kalu kita berfikir di luar kotak, dengan lukisan inilah budak2 meluahkan perasaan yang terbuku dalam hati... =)

    ReplyDelete
  2. setuju kata kak Shikin..hehe..dlu prnh dgr ad cat yg bleh padamkan contengan or kotoran..sesuai utk yg ad ank2 yg kreatif camnie ..dh hbis conteng pdmkan ja.

    ReplyDelete
  3. dulu masa haikalayu baya2 umur drg mcmni juga...cuma wani dan syamimi agak kurang menconteng sebab dah teralih pada buku

    ReplyDelete
  4. wow mmg berseni ni
    rania saya tampal kertas..
    maklum lah dok kuarters. kalau rumah sndiri gasak lah
    ni sblm keluar nti kena cat lah ug mana dh terlebih seni tu.hihihi
    sel sel otak tengah berhubung, kan !

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »