A Walk Down Memory Lane #6 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, September 22, 2016

8 comments:

  1. Kecil-kecil kena biasakan jaga gigi ye cik Sha.
    Jangan jadi macam saya, darjah 6 dah ada gigi hilang. huhu..
    Sekarang dah ada anak, sebolehnya saya akan jaga gigi dia dari awal.
    Tapi itulah, bila ada nekwan tokwan selalu rasuah anak minum dan makan benda manis.
    Haru... >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. TU la.. atuk dan neneknya bagi..
      Takkan nak larang ye tak..
      ini pun dah kurang sikit..
      kalau tak dulu masa opahnya ada berniaga kedai runcit lagilah.. jenuh juga nak kawal..

      Delete
    2. awatlah pesen orang tua lagu tu naaa..
      nak tegur kang takut terasa..
      depa makan garam dulu dari kita, ye dak..
      huhu..

      Delete
  2. last year ni kan..time sebelum dia nak oprate gigi tue ker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lepas dia operate MV.. Rawatan susulan..

      Delete
  3. Seronok Amani. nnti boleh bukak blog ibu dia hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..