Thursday, September 22, 2016

A Walk Down Memory Lane #6

Assalamualaikum..
Kenangan Amani di Klinik Pakar Pergigian.

8 comments:

  1. Kecil-kecil kena biasakan jaga gigi ye cik Sha.
    Jangan jadi macam saya, darjah 6 dah ada gigi hilang. huhu..
    Sekarang dah ada anak, sebolehnya saya akan jaga gigi dia dari awal.
    Tapi itulah, bila ada nekwan tokwan selalu rasuah anak minum dan makan benda manis.
    Haru... >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. TU la.. atuk dan neneknya bagi..
      Takkan nak larang ye tak..
      ini pun dah kurang sikit..
      kalau tak dulu masa opahnya ada berniaga kedai runcit lagilah.. jenuh juga nak kawal..

      Delete
    2. awatlah pesen orang tua lagu tu naaa..
      nak tegur kang takut terasa..
      depa makan garam dulu dari kita, ye dak..
      huhu..

      Delete
  2. last year ni kan..time sebelum dia nak oprate gigi tue ker

    ReplyDelete
  3. Seronok Amani. nnti boleh bukak blog ibu dia hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »