Friday, September 9, 2016

Menghitung Hari #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Makin dekat tarikh..
Makin banyak yang nak dibuat..
Macam-macam yang perlu dilaksanakan..

 
Dapur yang dah berubah wajah..
Hasil kerja pasangan pengantin bulan 9 dan bulan 11..
Sampai pukul 2 pagi mereka membuat kerja..
 
 
Ini ruang makan yang masih perlu dicat semula..
Ditambah tikar getah yang baru..
Dilapangkan oleh adik yang bongsu.. 
Kalau tak dulu, mereka memasak disini..
Lepas tu ada almari pinggan mangkuk..
Semua dah dialihkan..

Saat entry ini dikeluarkan, kami tengah sibuk untuk majlis nikah adik Sha..
Majlisnya berlangsung lepas Isyak 09.09.2016..

11 comments:

  1. alahai penat ni nak kemas
    papepun smoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. Selamat pengantin baru buat adik kak sha :)

    ReplyDelete
  3. Ucapkan tahniah pada adik akak, Selamat Pengantin Baru.. memang la kan, kalu ada kenduri lebih2 lagi kenduri kawin, memang banyak benda nak kena buat..

    ReplyDelete
  4. oh dh lngsung ea..thniah slmt pengntin bru buat adik akk =D

    ReplyDelete
  5. oooo adik yg nak nikah tu ye.
    selamat pengantin baru pada adik Sha tu ye.. ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »