Thursday, September 29, 2016

Filem United State | World War Z (2013)

Assalamualaikum...
Hye semua..

Sha baru je berpeluang tengok citer ini..
Itupun sebab ada yang kata cerita ini Awesome macam Train to Busan..
Well.. Bila dah tengok memang pun..
Cerita ini punya debaran yang sama macam menonton Train To Busan..
Ganas owh dia punya zombie..
Cuma zombie dia tak serang orang yang sakit dan tua..
Why?? Sebab dia nak badan yang sihat..

Hero dia Brad Pitt.. Memang ohsemlah..
Walaupun nampak sangat serabai dengan rambut panjang..
Tapi seriouslly memang awesome..

Macam mana watak Gerry Lane itu memerhati dan mengumpul maklumat pasal zombie..
Dalam kiraan berape manusia yang kena gigit jadi zombie..
Bagaimana zombie tu x serang orang sakit dan orang tua..
Memang awesome..

Menakutkan dan juga awesome..
Kita tunggu sambungan dia..

 


Owh ya.. Sha tengok cerita ini online..
Tak tengok strait..
Tengok sambung-sambung...
Nampak tak betapa penakutnya Sha..
Hahaha.. Tapi suka cabar diri..

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »