Kad Nama Sha Mohamed - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, September 27, 2016

Kad Nama Sha Mohamed

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah, berjaya gak buat kad nama sendiri..
Dah lama teringin nak ada kad nama..
Terima kasih pada sis Julia Johari, coz share pasal Pixajoy nie..
Sha pun tempah di Pixajoy juga..
Hanya perlu bayar kos penghantaran sahaja..

Dapat 100 keping okay dengan harga RM8.48 (include GST)
Kalau tak harganya RM35.00 + RM8.48 = RM43.48 tau..
Nampak tak betapa jimatnya Sha..
TQ pada sis Julia Johari...
Kalau berminat nak buat bolehlah ke Pixajoy.

Design Sha simple je..
Tak berape nak kreatif.. hehehe..

 
Cepat juga penghantarannya..
Sha place order pada 22.09.2016..
Penghantaran dibuat pada 23.09.2016..
Kad sampai pada 24.09.2016 tapi pejabat tutup..
Hantar semula pada 26.09.2016.. Sha amik pada 27.09.2016..

12 comments:

  1. Cantik.. Nanti kasi kite satu tau kaksha! Hehehe

    ReplyDelete
  2. bestnya ada name card sendiri..nak satuuu.hehe..

    ReplyDelete
  3. yes. ada member inform aida gak.
    aida daftar kat pixajoy.
    but da terlebih 14 hari, terlupa. burn la free tu.
    tak singgah pixajoy lagi. ntah ada lagi offer free tu ntah kan tak, shahida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try lah aida.. Nie dah masuk bulan baru.. Rasanya boleh buat lain..

      Delete
  4. nanti nak satu ekk namecard tu bebila (bila ek ?)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aid nak.. Email sha alamat.. Nanti sha poskan..

      Delete
  5. Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk hehe *tak malu mintak >< maafkan lah adik kaksha yg sorang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh Ain.. Akak rasa akak ada alamat ain.. Nanti akak pos ye..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..