Friday, January 17, 2020

Amani Merentas Desa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini sekolah kebangsaan buat acara Kejohanan Merentas Desa kali ke-8 untuk tahap 2 (darjah 4-6) sahaja.. Amani bersemangat untuk masuk dan mak tak letakkan harapan apa-apa pun.. Cuma pesan dengan Amani, hati-hati sepanjang acara tu nanti.. Kalau tak larat, jalan je.. Pagi tu sebelum pergi sekolah bancuhkan dia milo, bagi bertenaga.. Bawa air masak juga..

Masa ambil dia balik sekolah tadi ingatkan dia tak menang apa lah.. Sebab tak macam kawan-kawan dia yang lain, dia tak pakai pun medal kemenangan tu.. Simpan dalam beg je..  Sha pun sajalah tanya.. Kakak tak menang ke? Terus dia jawab dengan gembiranya dia dapat No 9.. Dia simpan medal tu dalam beg.. Seronok dia.. 

11 comments:

  1. alahai comelnya medal amani...tahniah amani!

    ReplyDelete
  2. wow anak dara sorang ni.. laju ehh dia lari dapat top10 tu..
    nanti bleh join acara track k.. masuk smpai pringkat tinggi =D

    ReplyDelete
  3. tahniah Amani..cutenya budak kecil lari2..

    ReplyDelete
  4. Tahniah amani. ^^ Walau no 9 tetap menang dalam merentas desa ni.

    ReplyDelete
  5. Cute ny ..sj nk bagi kejutan kt mak die ye..

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat no.9. Tahniah Amani! Auntie Sal kalau masuk no.9 dari belakang je. haha

    ReplyDelete
  7. no 9 dah kira hebat ni... kita dulu no 40ratus..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »