Friday, January 3, 2020

Selesai Balut Buku Teks Sekolah Petang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Semalam selesai balut buku-buku teks sekolah agama Amani dan Imani.. Walaupun buku teks yang diterima memang ada berbalut, namun pembalut tu dah tak cantik dan bertampal nama murid yang lama.. Maka Sha kenalah buka dan balut yang baru.. Imani bawa buku teks ikut jadual yang cikgu bagi.. Amani pula kena bawa semua buku.. Memang selalu buku teks sekolah agama dapat hari pertama persekolahan.. Sekarang menunggu buku aktiviti Amani, Imani dan juga buku teks Amani..

10 buah buku teks untuk Amani dan 6 buah buku teks untuk Imani.. 

12 comments:

  1. membalut buku pun kene ada skill jugak kan

    ReplyDelete
  2. paling suka time balut buku bula start sekolah dulu

    Lifestyle Blog | The Grey Lines Between

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aktiviti sepanjang tahun ini buat akak.. hehehe..

      Delete
  3. Waalaikumussalam. Buku teks sesi petang belum dapat. Nanti jenuh jugak la nak membalut sebab anak kembar 😂

    ReplyDelete
  4. leceh la nak balut2 buku ni. sy biasanya upah anak2 murid je.

    ReplyDelete
  5. 10 buku teks je.. xlah berat sgt kann makk

    ReplyDelete
  6. Awal-awal sekolah ada la aktiviti balut membalut ni.. Ada ramai mmg lenguh jugak membalut buku. Dulu balut buku adik2, nanti ada anak balut buku anak plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Han.. Awal-awal tahun memang meriah aktiviti balut buku sekolah je.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »