Friday, January 17, 2020

Novel | Isteri Vs Tunang oleh Aesya Azahar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ceritanya not bad.. Okay untuk bacaan santai.. Bagaimana Alana bertemu dengan Zaim dalam keadaan tak terduga dan kerana cabaran Alana, akhirnya mereka berkahwin.. Konflik novel ini dari perangai tak matang Alana yang suka buat keputusan melulu dan selalu lari dari masalah.. Gangguan dari bekas tunang Zaim juga menambah rencah dalam novel ini.. 

Sha baca dan selesai pada 16.01.2020..

Sha pinjam dari Perpustakaan Negara Malaysia..
Published June 2015 by Kaki Novel

8 comments:

  1. tak suka la perangai tak matang dan lari drpd masalah ni. stress baca novel macam ni..

    ReplyDelete
  2. mesti jenis cerita santai, kelakar-kelakar kan ni

    ReplyDelete
  3. ni novel dahulu kala ni. Haha bikin stress gamaknya. ^^

    ReplyDelete
  4. hshshs teringat perangai lama suka lari dari masalah

    ReplyDelete
  5. mesti alana tu jeles dgn bekas tunang zaimkan.. pastu alana jadi makin matang..heheh..

    ReplyDelete
  6. yang ni ada buat drama jugak kan

    ReplyDelete
  7. mcm tajuk drama.
    shca al yahya kot yg berlakon...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »