Monday, January 13, 2020

Gotong-royong Sekolah Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sabtu (11.01.2020) sekolah kebangsaan Amani & Imani buat gotong royong.. Sha dan encik suami joint sekali.. Makanan kami bawa secara potluck.. Sha bawa mee hoon goreng.. Tempah dengan pengasuh anak.. hehehe.. Lepas tu bawa berus cat sendiri sebab dalam surat memang diminta bawa berus cat.. Sha dan encik suami cat besi tangga.. Alhamdulillah.. Dapatlah menyumbang tenaga walaupun tak banyak.. Sebelum balik kami ke kelas Imani bantu cikgu kemas dan bersihkan kelas.. Kelas Amani je tak sempat nak pergi.. hehehe..


Ada terselit satu gambar kami.. hehehe.. Memang tak sempatlah nak bergambar or berwefie.. Busy mengecat.. kikiki..

13 comments:

  1. heheheh kene lah ada gambar, tapi nampak akak khusyuk betul tu mengecat hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu bukan kusyuk dana.. Tengah cari karat yang nak ditutup.. kikiki..

      Delete
  2. moga makin bertambah ceria sekolahnya =)

    ReplyDelete
  3. Nanti bila anak-anak Sha lalu kat tangga tu mesti diorang bangga sebab mak ayah diorang yang cat. hehe

    ReplyDelete
  4. alaaa comelnyaa parents pun join skali..

    ReplyDelete
  5. bestnya gotong royong camni..
    baru la ceria sekolah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menceriakan tempat anak-anak menuntut ilmu.. :)

      Delete
  6. waalaikumussalam. best sangat aktiviti macam ni, mengeratkan silaturrahim waris dan guru ^_^

    ReplyDelete
  7. Waa terbaik lah Sha.. cantikndah krna cat

    ReplyDelete
  8. aida pernah join juga skola anak2 bergotong royong.
    mengecat. tapi tu la, tak amik gambar masa2 tu. rugi.
    xde bukti pernah join ha ha ha ha ha :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »