Monday, January 27, 2020

Jack&Jill: Cream-O Choco Plus Cappucino

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli biskut ini dekat 7Eleven dengan harga RM1 je sebungkus.. Dalam dia ada 3 keping biskut.. Okaylah.. Cuma cream dia agak pejal.. hehehe.. Biskut tu rasa coklat dan cream kat tengah tu rasa cappuccino.. 

Tiga keping biskut.. Warna kream dia pucat.. hehehe..

3 comments:

  1. perisa baru ke Sha, nak cari lah macam sedap je :)

    ReplyDelete
  2. okla untuk harga dia rm1 dapat tiga keping
    sesuai jadi snack on the go

    tapi rasa kuppi tak minat..

    ReplyDelete
  3. comelnya bentuk biskut dia macam bekas kecil.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »