Monday, January 13, 2020

Makanan | Ramly Potato Wedges

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selain dari kek, ada beberapa produk Ramly yang Sha baru nampak dijual.. Kalau dekat pasaraya selalunya daging burger dan nuggets je yang Sha jumpa tapi bila pergi kedai sejuk beku produk Ramly, macam-macam ada.. Potato wedges ini salah satunya.. Potongan dia kecil-kecil, jadi sedaplah nak makan dan mudah nak masak.. Anak-anak Sha pun suka.. Makan tanpa sos pun dah sedap.. Tak adalah pedas melampau.. Biasa-biasa je tahap kepedasannya..

1kg ini RM11.30

Kejadian selepas digoreng.. Mengancamkan..

9 comments:

  1. Sedapnya wedge. Ruby dengan anak2 pun suka.

    Tapi belum pernah cuba dan jumpa yang Ramly punya. Susah nk jumpa area sini jual.

    Produk ramly semua sedap² kan

    ReplyDelete
  2. menariknya kak, dana dah lama tak ke kedai barangan sejuk beku ramly...
    tak pernah jumpa jual kt mana-mana wedges gini jenama ramly

    ReplyDelete
  3. ha'ah susah nak jumpa produk lain selalin daging burger dengan nugget haha. Bestnya kaksha dekat dengan kedai ramly

    ReplyDelete
  4. whoa dah ada wedges! nnti nak check local supermarket! baru je beli air fryer dari cjwowshop hari tu so mcm ketagih nak makan fry without frying lol

    Lifestyle Blog | The Grey Lines Between

    ReplyDelete
  5. Dekat ramly susah dah nk jpe patty daging.. huhuhu.. asal pergi je xde

    ReplyDelete
  6. kena cari ni. saya penggemar kentang. Harga pun berpatutan

    ReplyDelete
  7. kite suka ayam salut tapi seksaaaa gila nak jumpa area Bangi ni..
    kalo jumpa mmg terus beli 2 3 buat stock. hari tu festime nk cuba tempura ramli..
    tapi hehe kite so so.. ok ok jela.

    nxt time blh try wedges plak =D

    ReplyDelete
  8. Baru tahu tentang produk ni. X pernah nampak pun sebelum ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »