Friday, January 31, 2020

Filem Clip | I Am Legend Alternate Ending (2007)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selepas 13 tahun, baru Sha tahu filem ini ada alternate ending.. Filem zombie paling ganas fan mengejutkan.. Hehehe.. Dalam alternate ending ini, Will Smith tak mati.. Syok juga bila ada pilihan ending macam ini.. hehehe..

Yang ini ending versi filem.. Kalau tengok filem ini memang ending dia Will Smith ini mati..

Sha jumpa ending yang kedua.. Yang ini Will smith tak mati.. Dia pulangkan balik perempuan yang kena virus tu dekat Leader tu.. Leader tu lepaskan dia dan perempuan dengan budak kecik tu..

5 comments:

  1. Tak pernah tengok la pulak. °„°

    ReplyDelete
  2. Tapi babak dia bunuh anjing dia tu sedih. Huhuhu

    ReplyDelete
  3. citer Will Smith hehe semua best2 kot..
    baru tengok Gemini Man pun best. yang zombi2 ni tatooot nak tengok..

    ReplyDelete
  4. uik da macam cerita misteri dilaila ada 2 ending...

    ReplyDelete
  5. Uikk mama pun barubtau juga ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »