Sunday, January 26, 2020

Aiskrim Nestle KitKat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Sedapnya.. Berbaloi bayar RM4.50.. Seriously sedap wei.. Puas hati tau.. Rasa coklat yang mewah tau.. Sha beli ini dekat Petronas.. Ada kawan Sha cakap dekat 99Speedmart pun ada.. Cubalah cari.. Tebal juga salutan coklat tu.. Memang bestlah makan.. Ini tekak Sha lah.. Dalam dia vanila.. lembut je.. hehehe.. sesekali rewards diri dengan aiskrim mewah kan.. Selalu pun okay je.. kikiki.. Ice Cream is my best friend..

RM4.50

Nampak tak coklat yang menyaluti aiskrim tu..

11 comments:

  1. waa.. terliur nyaaa lagi-lagi hari panas ni haihhh

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam. Ya Allah. Dengan hanya memandang gambar ni pun dah terasa kesejukan lalu kat tekak 😂

    ReplyDelete
  3. aishhh sedapnya. tetiba teringat ais krim magnum, nak kena pergi cari ni..hehe

    ♕ Tiara Sapphire ♕

    ReplyDelete
  4. wah..menyelerakan.. =P

    btw kak sha tahu kan saya tag akk kt entri?hehe

    ReplyDelete
  5. saya dah tag akk kt sini..incase akk tk pasan sye komen sini sebelum ni

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/01/beeha-mencari-bloglist-baru.html

    ReplyDelete
  6. cuaca panas skarang ni dpt eskrem ..yummmmy...tk pernh try lg yg ni..nanti bole try

    ReplyDelete
  7. sedapnya tengok. Rasa macam nak pergi cari la kejap lagi. Makan time panas ni memang syokkkk

    ReplyDelete
  8. ais krim yg ada kacang mmg best..

    ReplyDelete
  9. Harganya macam harga aiskrim Magnum. Saya tak pernah cuba lagi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »