Sunday, January 19, 2020

Novel | Bukan Teman Pengganti oleh Hanis Azla

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dah lama teringin nak baca buku ini.. Ba dah mulakan pembacaan memang tak boleh nak berhenti.. 3 jam sahaja masa yang Sha perlukan untuk habiskan pembacaan.. Gaya penulis menyampaikan cerita memang menarik perhatian Sha.. Sesekali layan cerita cinta memang mengasyikkan..

Cerita ini mengisahkan percintaan Naurah bersama Khalif yang terhenti separuh jalan dan percintaan keduanya bersama Izran.. Dengan wajah yang saling tak tumpah tapi berlainan perangai, bukan mudah Naurah menerima kehadiran Izran dan melepaskan Khalif.. Namun bila jodoh telah tersurat, dugaan hanyalah cabaran yang perlu ditempuhi.. Niat yang baik pasti mendapat restu..

Sha baca dan selesai pada 18.01.2020..

Sha baca menggunakan aplikasi Oakbee Buffet
Published January 2017 by Alaf 21

7 comments:

  1. best ke kak sha? nanti nak try cari..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best lah juga sebab konflik dia tu menarik..

      Delete
  2. minat membaca ini bagus sangat. samalah kalau saya dah terlekat baca buku memang lama sekali

    ReplyDelete
  3. dunia remaja penuh warna warni penuh kisah cinta ada bahagia seronok ada pula tangis pilu rasanya menarik nak baca pula novel ini

    ReplyDelete
  4. nak install jugak la apps tu..macam senang lak nak baca kat mana2 tanpa perlu cari buku..

    ReplyDelete
  5. Kembar ke tu.. mama tgh tunggu haura

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »