Saturday, October 8, 2016

Jupiter Ascending (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..
Aktiviti hujung minggu sambil-sambil membuat kerja rumah..
Tengok wayang lelama yang tak berkesempatan ditonton..
Not bad gak movie ini..
Cerita pasal makhluk seakan manusia yang menuai manusia untuk mengambil esen demi awet muda..

Memang suka cerita-cerita macam nie..
Boleh relax-relax sambil buat kerja lain..
Ada aksi.. Tapi tak sesuai tengok dengan anak-anak..
Ada adengan yang tidak sepatutnya..

Hehehe...


4 comments:

  1. Filem ni masuk Razzie Award utk The Worst Film 2015.
    Nasib baik tak menang.. Hak3..
    Dari kaca mata saya ni, filem ni memang kurang umppphhh lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurang dianya ummpph..
      Kalau aksi tu banyak sikit, mesti bestkan..

      Delete
  2. dahsat la sume movie akk tngk..i noob sgt =.=

    ReplyDelete
  3. tak tengok lagi..tapi kalau ada yg kurng sesuai untuk anak..so anak tak leh bawa tgk movie ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »