Minyak Herba Asma Mujarab - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, October 22, 2016

Minyak Herba Asma Mujarab

Assalamualaikum..
Hye semua...

Jom Sha kongsikan mengenai Minyak Herba Asma Mujarab yang memang mujarab..
Mudah sangat nak guna.. Boleh simpan dalam handbag je..
Kegunaan yang pelbagai, okay..
Yang paling Sha suka bau dia sangat wangi dan bila kita sapu tak melekit..
Bila pakai dekat anak-anak pun, tak panas..

Kebetulan anak dara Sha, Imani (3 tahun) tu sakit gigi..
Bengkak sikit mukanya..
Sha pun trylah sapu.. Alhamdulillah nampak dia ok dengan minyak nie..
Bengkak pun nampak susut sikit..
Tak cuba tak tau..
Jom cuba.. Hehehe..

 
 Video diatas adalah mengenai Minyak Herba Asma Mujarab..

Tapi sila pastikan Minyak Herba Asma Mujarab yang kawan-kawan beli,
betul-betul original ye..
Macam mana nak tau Original ke Tak??
Sila tengok gambar dibawah..

PERHATIKAN PADA PERKATAAN
PALSU - "lain-lain"
ORIGINAL - "Lain-Lain"

 
PERHATIKAN
ORIGINAL - TIADA LOGO MHAM
ORIGINAL - Ejaan "tegeliat" (Sengaja disalah-ejakan)
ORIGINAL - Memakai gambar budak sedang tersenyum

 
CIRI-CIRI PENTING BILA MEMBELI MINYAK HERBA ASMA MUJARAB
 Pembaharuan Sticker
1. Perubahan pada gambar kanak-kanak sedang senyum.
Perubahan logo Halal (Bukan Halal JAKIM)
3. Penambahan pada Logo Herba Asli Original 

Website : Herba Asma

https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/

Testimoni dan pengalaman pengguna Minyak Herba Asma Mujarab





Website : Herba Asma
Berminat nak cuba? Boleh hubungi no yg tertera di bawah ni yea

HQ En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & 
Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)
https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/

6 comments:

  1. Alhamdulillah mujur ada minyak herba asma mujarab eh/ hahaa

    ReplyDelete
  2. bagus minyak ni sesuai untuk bayi

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah mujur ada minyak herba asma mujarab ori..

    ReplyDelete
  4. Dah pernah try dlu.. memang mujarab dan berkesan

    ReplyDelete
  5. Sepatutnya minyak ni dah ada dalam simpanan. Tak perlu tunggu sakit baru nak beli.

    ReplyDelete
  6. a.. baru tau ade minyak cetak rompak ye.. nasib jumpa blog nih.. baru plan nak beli untuk sapu kat dada anak.. thanx tau..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..