Wednesday, April 19, 2017

Goodreads - 2017 Reading Challenge

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini dah nak penghujung April..
Setakat artikel ini ditulis, Sha dah baca 60 buah buku..
Masih berbaki 90 buah buku untuk tahun 2017 ini..

Hopefully dapatlah capai target 150 buah buku untuk tahun 2017..

 
Target dah tak jauh dah..

Antara buku yang berjaya Sha baca..



18 comments:

  1. Wow.... I am impressed....
    Kagum tengok buku yg banyak .....

    ReplyDelete
  2. Wahhh ada target rupanya baca novel ni ek Sha... Bersemangat sungguh ni

    ReplyDelete
  3. Perghh 150 tu.. Lea sanggup 30 buah jerk sha.. Kang byk2 tak terbaca lak x capai target.. hahaha hebat sha.. moga berjaya sha..

    ReplyDelete
  4. Wow (sambil membulatkan mata).. Banyaknya akak baca buku nie, nak buat jugak tapi tak terbuat sebab malas, camne tue, hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe shikin.. akak pun kadang2 malas gak hehehe..
      Cuba try target sebuah untuk sebulan.. lepas tu nanti tambah pelan-pelan..
      Insya Allah boleh..

      Delete
  5. Buku yg bertajuk SERONOK, tu kesah apa ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buku yang bertajuk Seronok tu cerita pasal hubungan antara lelaki dan lelaki serta hubungan suami isteri yang agak tidak normal.. Bacaan dewasa..
      http://kasihkuamani.blogspot.my/2017/02/seronok-oleh-saat-omar.html

      Delete
  6. perghhhh tabik spring la akak! tahniahhhh.

    ReplyDelete
  7. Wowww, banyaknya 😱 Curi2 suka tu best 😄

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »