Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, April 19, 2017

Goodreads - 2017 Reading Challenge

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini dah nak penghujung April..
Setakat artikel ini ditulis, Sha dah baca 60 buah buku..
Masih berbaki 90 buah buku untuk tahun 2017 ini..

Hopefully dapatlah capai target 150 buah buku untuk tahun 2017..

 
Target dah tak jauh dah..

Antara buku yang berjaya Sha baca..



18 comments:

  1. Wow.... I am impressed....
    Kagum tengok buku yg banyak .....

    ReplyDelete
  2. Wahhh ada target rupanya baca novel ni ek Sha... Bersemangat sungguh ni

    ReplyDelete
  3. Perghh 150 tu.. Lea sanggup 30 buah jerk sha.. Kang byk2 tak terbaca lak x capai target.. hahaha hebat sha.. moga berjaya sha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Lea..
      Sha saja nak cabar diri..

      Delete
  4. Wow (sambil membulatkan mata).. Banyaknya akak baca buku nie, nak buat jugak tapi tak terbuat sebab malas, camne tue, hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe shikin.. akak pun kadang2 malas gak hehehe..
      Cuba try target sebuah untuk sebulan.. lepas tu nanti tambah pelan-pelan..
      Insya Allah boleh..

      Delete
  5. Buku yg bertajuk SERONOK, tu kesah apa ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buku yang bertajuk Seronok tu cerita pasal hubungan antara lelaki dan lelaki serta hubungan suami isteri yang agak tidak normal.. Bacaan dewasa..
      http://kasihkuamani.blogspot.my/2017/02/seronok-oleh-saat-omar.html

      Delete
  6. perghhhh tabik spring la akak! tahniahhhh.

    ReplyDelete
  7. Wowww, banyaknya 😱 Curi2 suka tu best 😄

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI