Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Saturday, April 1, 2017

Keywords Blog Kasihku Amani #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini adalah search keywords di Nuffnang..
Semoga entry Sha dapat membantu mereka di luar sana..

 
Keywords untuk minggu ini di Nuffnang.
Ada yang masih mencari lagu janam janam ye..
Kursus Microsoft tu menjuarai carta kalau kat nuffnang

Entry yang paling kerap dikunjungi bagi minggu ini..

6 comments:

  1. Wahhhhhh saya paling suka tengok keywords yang orang cari dekat blog sebab kadang2 macam lawak pun ada haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Syed kan.. Unik je.. Kadang2 kelakar pun ada..

      Delete
  2. aida pun suka cek ni.
    buat kita tersenyum :)

    ReplyDelete
  3. Ekin pun suka chek gak kadang lawak pulak tengok

    ReplyDelete
  4. Hehehe macam2 ada yerk keyword yg dorg carik..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI