Wednesday, April 19, 2017

Wordless Wednesday #59

Assalamualaikum

11 comments:

  1. Replies
    1. Belum lagi.. tak tersinggah ke 7E.. hehehe

      Delete
  2. Hari tu anak baru beli Slurpee....tapi tak taulah pulak ada contest. Rugi pulak rasanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe kak.. nanti boleh beli lagi.. lambat lagi tamatnya nie..

      Delete
  3. Alamak slurpee.. Ritu p 7E dekat caltex nak beli slurpee tapi mesin dia tak wujud lagi kat situ.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. ada sesetengah tempat mesinnya dah rosak.. sedih rasanya..

      Delete
  4. lama jugak ler x membeli slurpee ni, sha.
    rasa nyer bertahun2.
    anak2 aida x pernah kot!
    sebab ia nyer sejuk dan ada pewarna. tu yg aida x bagi diorang minum.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »