Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Saturday, April 15, 2017

Guardians (Rusia - 2017)

Assalamualaikum..
hye semua..

Jom layan movie Rusia lak..
Asyik layan movie English je kan.. Hehehe..
Ini citer superhero Rusia..
Ada 4 orang manusia berkuasa luarbiasa..
Ler (boleh kawal batu, pasir), Khan (boleh lari laju, akrobatik dan terror guna pedang), Ursus (kuat dan boleh berubah bentuk jadi Bear tapi bahagian atas) dan Xenia (yang nie boleh kawal suhu dan jadi invisible bila kena air)

Menarik gak citer ini..
Mereka nie sebenarnya bahan uji kaji..
Pastu ada pula profesor jahat yang nak takluk dunia..
So diorang nie tolong selamatkan keadaan..
Watak kesukaan Sha dah tentulah Khan..
Sebab dia terror main pedang.. Pedang dia cantik tau..

Image result for the guardian movie 2017 
Sumber Google Image

  Sumber Google Image
Watak ini yang paling menyerlah..
Dengan pedang yang melengkung..
Muka macho habis.. Bila berlawan pun nampak smart je..

8 comments:

  1. mcm best..jemu jgk tgk citer omputih je..

    ReplyDelete
  2. Seram nampak pedang melengkung tu. Hii

    ReplyDelete
  3. Perghh best gak citeni.. Tunggu keluar cd la.. hehe

    ReplyDelete
  4. Walau belum tengok, tapi sy pilih watak Khan 😉 Nampak smart 😍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI