Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, April 25, 2017

Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walau dimana-mana anda berada, apa jua sedang anda lakukan, berhentilah sejenak dan marilah kita membaca bersama-sama selama 10 minit pada dari jam 11.00 hingga 11.10 pagi. Baca 10 minit ini sebagai meraikan Hari Buku dan Hak Cipta Sedunia.

Muat naik gambar atau video membaca anda dan hashtag #jombaca #BangsaMembacaBangsaBerjaya
#PerpustakaanNegaraMalaysia

6 comments:

  1. sha rasanya dah lebih dr 10 minit membaca tu. beribu jam rasanya.

    ReplyDelete
  2. Jom kita membaca walaupun sekadar komik.. :)

    ReplyDelete
  3. kalau lea baca 10 minit jer jawabnya 1 muka tak sempat nak habis.. hahaha dah macam mengeja je kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI