Saturday, August 24, 2019

My Remedy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lepas dapat gaji kelmarin, Sha singgah pasaraya cari kawan karib sha ini.. Hehehe.. Tapi budget agak ketat maka tak banyaklah pilihan yang berjaya dibuat.. Dapat beli 3 jenis ini je.. Kena tunggu next week pula.. Ada rezeki lebih, nak beli lagi jenis lain pula.. Hehehe.. Sedap dinikmati ketika menonton drama/filem atau pun sewaktu membaca.. Hehehe..

Sha beli coklat kesukaan Sha.. Jenama Beryl's dan Cadbury..
Beryl's tu Sha beli dark chocolate yang dalam kotak.. RM5.90..
Lepastu Cadbury beli yang bubbly.. RM3.30 yang kecik.. 

First time beli.. Nampak macam menarik.. Okaylah.. Coklatkan.. Macam mana pun, tetap sedap dimakan.. Yang ini ada rice cereal.. sedap mengunyah sambil membaca..

9 comments:

  1. Beryl's...! ni buat rasa nak p Bangi beli coklat ni kak. hehehe

    ReplyDelete
  2. Wah dapnye coklatttt.mak saya selalu bising kalau beli coklat,katanya kena jaga muka tapi saya degil juga kadang2.hehe...chocolate is a must!

    ReplyDelete
  3. Ralit makan nih sambil2 tengok tv..

    ReplyDelete
  4. Sedapnya😋. Saya dah lama tak beli coklat.

    ReplyDelete
  5. Ain suka makan coklat ni masa tgh badmood ja. haha nak enhance balik mood baik tu hehe

    ReplyDelete
  6. Makan cokelat memang tak pernah tak mengecewakan. Kan? Hahaha.. Masa tengah banyak fulus, memang saya pun suka beli cokelat banyak-banyak.

    ReplyDelete
  7. cadbury is always the best.
    coklat ni ilangkan stress :)

    ReplyDelete
  8. igt kn max crunch tu jenama cadbury jg... ;-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com