Saturday, August 31, 2019

2019 Reading Challenge #8

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Bulan Ogos ni rasa lebih bersemangat membaca.. Berjaya habiskan 17 buah buku pelbagai genre.. Namun masih jauh untuk mencapai target yang ditetapkan.. Tak apa.. Kita usaha juga.. Jauh pun kalau dikejar pasti akan berjaya didekati.. Ye tak.. Hehehe.. Suka sangat terpesong ke tempat lain itu yang perjalanan membaca agak perlahan.. hehehe.. Berikut merupakan buku-buku yang berjaya Sha baca.. Nak baca review?? Klik je tajuk dibawah..

9 comments:

  1. Banyaknya buku yg Kak Sha berjaya baca.

    ReplyDelete
  2. Tahniah semakin banyak dibaca semakin banyak ilmunya

    ReplyDelete
  3. MashaAllah jelesnyaaaaaa. 17 buku tahniahhhhhh.. target berapa buku pulak bulan baru ni?

    ReplyDelete
  4. banyak dah tu👍👍👍👍👍

    ReplyDelete
  5. wow!! banyak tu.. teruskan usaha :)

    ReplyDelete
  6. projek seram cincin pun dah berhantu sekarang ni. all the best capai target kaksha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »