Saturday, August 3, 2019

Blogger Challenge | Five things you hope to have in your future.

Assalamualaikum..
Hye semua..

Blogger Challenge | Five things you hope to have in your future.


5 benda/perkara yang Sha harap untuk ada/dapat di masa hadapan.. Hurm.. Yang ini macam payah je nak buat.. Hahaha.. Jenuh fikir ini.. Yang ada dalam fikiran ini ialah ada simpanan yang cukup untuk anak-anak sambung belajar.. Pelajaran akan jadi sangat mahal di masa akan datang.. Memang emnabung dari sekarang di beberapa tempat.. Ada mini library sendiri.. Untuk Sha, anak-anak dan waris Sha meneruskan legasi membaca.. InsyaAllah.. Dapat naik gred S22 dan berpindah ke tempat yang dihajati.. sebagai penanda aras kerjaya Sha.. Hehehe.. Dapat menunaikan umrah dan haji bersama suami dan anak-anak.. InsyaAllah.. Yang terakhir dah tentulah Sha mengimpikan BookCafe Sha sendiri.. Ini impian paling besar untuk Sha sebagai kerjaya akhir lepas bersara.. InsyaAllah..

14 comments:

  1. Mudah2an semua impian akan terlaksana
    In syaa Allah

    ReplyDelete
  2. insyaAllah Kak Sha, semoga impian kak Sha menjadi nyata. aamiin

    ReplyDelete
  3. Zumal walaupun tak rajin membaca tapi teringin juga ada kedai berkonsep macam bookcafe tu

    ReplyDelete
  4. Semoga semua impian Kak Sha menjadi kenyataan.

    ReplyDelete
  5. semoga Allah permudahkan Sha untuk gapai impian. Aminn

    ReplyDelete
  6. Amin... moga semua impian terlaksana...

    ReplyDelete
  7. moga semua tercapai ye sha.
    ikutkan, kita ni mak-mak, bukan 5 jer, berderet-deret kan yg kita harapkan :)
    tak terluah jer ha ha ha ha...
    dpt hidup sihat jadik lah kan.

    ReplyDelete
  8. moga impian tercapai..Amin..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »