Friday, August 23, 2019

Kegemaran Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam gaji dah masuk.. Makanya shopping jem kesukaan anak-anak lah kan.. Sapuan untuk roti ini memang kena sentiasa ada.. Mudah untuk amani bersarapan sebelum ke sekolah.. Selain biskut sapuan ini memang penting untuk sentiasa ada.. Cuma Sha tukar-tukar perisa dan jenis je.. Supaya tak bosan untuk Amani makan..

Mentega kacang tu RM13.99

Beli Nutella dapat lunchbox.. RM14.99 (350g)..

Tak adalah besar bekasnya tapi sebab warna merahkan..

9 comments:

  1. bkn amani dan imani je suka kitorg pun suka jg hehehe

    ReplyDelete
  2. suka dua2 tp tkde la slalu bli sbb ankdara kt umh tu suka mkn roti sapu planta+gula

    ReplyDelete
  3. sedap makan roti dgn nutella, my favourite juga..hehe

    ReplyDelete
  4. a'ah la. da gaji.
    nak kena soping gak ni, sha.
    brg dapur byk dah out ni.
    lama x beli mentega kacang :)
    sedap plak rasa nyer.
    sebelah mentega kacang, sebelah nutella.
    kapit roti tu.

    ReplyDelete
  5. sy gaji next week sis haha so next week la beli barang dapur nya

    ReplyDelete
  6. shedap ni dua2..heheh tapi mak cuya tak bagi beli coklat sangat..nak beli kene secret2..kekeke

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »