Thursday, August 22, 2019

Imani Tampal Gigi

Assalamualaikum..
Hye semua..


Tengahari tadi masa ambil Imani dan Amani untuk sekolah agama, kemain teruja Imaji bercerita gigi graham dia ditampal doktor gigi.. Sibuk suruh ambil gambar gigi yang ditampal, nak tunjuk kat ayah katanya.. Imani bagi tahu dia nangis sikit je.. Elok pula dia bagi gigi dia ditampal.. Kalau kat sekolah, apa je boleh.. hehehe.. Begitulah perangai anak-anak.. Cikgu tu lebih memberi impak.. kikiki.. Bagus juga sebenarnya.. Lebih menghormati dan menerima seadanya.. Harapnya sampai dewasa sikap menghormati guru tu kekal dalam diri..

12 comments:

  1. bagus ada program rawatan gigi di sekolah.

    ReplyDelete
  2. comelnya imani ni hehehe mesti balik sekolah tu excited kan nak cerita yg gigi kena tampal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang excited dia.. siap suruh ambil gambar dan hantar dekat ayahnya..

      Delete
  3. comel je Imani hehe.. salam jumaat sis =)

    ReplyDelete
  4. pertama kali ye, itu yg dia excited bercerita...
    si aiyan buat masa ni lepas lg lah kalau doktor gigi tuh, tp nya nnti2 tak tau... dia tu dhla kalau nk buat rawatan gigi kene jumpa doktor jantung dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sekolah baru pertama kali sis.. hehehe.. bagus Aiyan.. pandai jaga gigi..

      Delete
  5. teringat ms sekolah dulu pn kn tampal gigi... nasib baik kuat hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha dulu check up je Anies.. tak ada pula tampal ke cabut ke..

      Delete
  6. betul tu, sha.
    dgn cikgu, semua on.
    dgn kita?
    hu hu hu hu hu hu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »