Friday, November 22, 2019

Filem Animasi US | Olaf's Frozen Adventure (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masa mencari-cari animasi untuk tontonan anak-anak, Sha terjumpa animasi ini.. 20 minit je animasi ini.. Mengisahkan Olaf yang mengembara mencari tradisi perayaan untuk Anna dan Elsa.. Disebabkan Elsa selalu berkurung dalam bilik, mereka tidak melakukan tradisi perayaan bersama-sama.. Tanpa mereka sedari sebenarnya mereka melakukan satu tradisi setiap kali perayaan tiba dan ianya berkait rapat dengan Olaf..

15 comments:

  1. kak sha cari ni kat mana?netflix ke..youtube ade dak..hahaha suka tgk olaf

    ReplyDelete
  2. suka tgk ni, anak mmg fanatik frozen. masa frozen 1 siap baju, accessories semua dia belasah suruh beli, mostly baju kartun frozen. tadi tengok frozen 2, worth tuk tengok, sgt menghiburkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menghiburkan.. Sama je macam anak Sha.. Hari2 dok tengok frozen je..

      Delete
  3. ramai anak lelaki, so diorang tak suka frozen. suka ultraman

    ReplyDelete
  4. Akak tak sabar nak gi tengok Frozen 2

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »