Wednesday, November 13, 2019

Cabaran Buku Tebal oleh @bookendsmy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan lepas Sha sertai Cabaran Baca Buku Tebal oleh @bookendsmy di Instagram.. Berjayalah baca 5 buah buku dan juga menghabiskan bacaan buku The One (The Unsung Hero #2) oleh Melur Jelita yang tertangguh dari bulan Julai.. Hehehe.. Dapatlah sijil digital yang ohsem kerana berjaya menyudahkan bacaan.. Pertama kali sebenarnya sertai cabaran di Instagram ini.. 

Hello, everyone! It’s been awhile since we had our last Cabaran Buku Tebal (2017). So for our next Cabaran Buku Tebal, we are glad to announce that it’s going to be held in October! Just like the last time, a digital certificate will be provided for you!

How to participate and get the certificate:
1. Read a book(s) with 500+ pages
2. Activity period: 1st - 31st October 2019
3. Proof that you’ve finished reading the book (review on Twitter/Instagram/Goodreads/Facebook is encouraged)
4. Please DM us your *NAME, BOOK TITLE & SCREENSHOT OF YOUR BOOK REVIEW* at the end of the month to claim your digital certificate.
5. Put hashtag #BOOKENDSCBT2019

We will also be having a *GIVEAWAY* during this activity. When you participate in this challenge, you will automatically stand a chance to win a book from us.
We really hope you booknerds will take some time to participate in this activity so that we can have fun sharing reviews and ehem, lets be honest, slashing those intimidating books! Thank you for participating, loves!

Sijil Digital yang Sha dapat untuk buku-buku yang Sha baca..

Untuk buku No. 23 oleh Packy Sidique

Buku ...dan Dafodil Pun Berbunga Lagi oleh Diya Nordin

Buku Naqiah Khalida oleh Diya Nordin

Buku Rahsia Agenda Alam Hitam: Kelahiran Mufrad oleh Zehann Ur Rakhie

Buku Mr. Hot Guy oleh Danisyarahmat

Buku The Silent Killer oleh NurIzzahHani

7 comments:

  1. Tahniah tahniah!!! kalau buku tebal dr novelist fav sy mungkin sy boleh dpt kot award ni hahahahaha

    ReplyDelete
  2. bestnya kalau dapat sijil macamni, baru semangat nak membaca haha tahniah kaksha!

    ReplyDelete
  3. ala kalau tahu boleh join, baru datang semangat sikit bila membaca tu..haha
    btw tahniah kak sha :)

    ReplyDelete
  4. Wahhhh.. Tahniah Sis Sha.. Memang patut pun dapat anugerah ni. Thumbsup! Hihi.

    ReplyDelete
  5. Tak tahu pun ada challenge ni. Kalau tahu nak join jugak.

    ReplyDelete
  6. Tahniah..Sha mmg terbaik..bukan senang tau nak abikan buku..kalau tanya JM berapa buah buku dah abis baca tahun ni..jawapan nya..tak ada langsung huhuh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »