Sunday, November 24, 2019

Random Photo #14

Assalamualaikum..
Hye semua..

Antara yang menarik dalam hp Sha.. hehehe.. Makanan tu dah pastilah kan.. Ada beberapa gambar lain yang turut diabadikan di sini..

Mushroom Swiss Extra Large Beef 
All time faveret ini.. Lepas cuba sekali terus jatuh cinta.. 

Rezeki hari Jumaat.. Ada kenalan bagi.. Sedap sebab dia guna limau untuk buat.. Rasa dia lain..

Rezeki dari kawan pejabat yang baru balik dari mengerjakan umrah.. Ada kekacang, kurma, kismis dan coklat.. Serta tasbih warna warni.. 

Pemandangan waktu pagi.. Berkabus maca di luar negara..

Buku ini lama dah Sha buat pra pesanan pada bulan April hari tu, dah selamat sampai ke tanan Sha pada hari Jumaat (22.11.2019).. Dalamnya ada sign penulis..

Pantang suruh posing.. Laju je budak berdua nie buat aksi.. hehehe..

8 comments:

  1. gambar makanan mesti ada, buat kenangan..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi try Burger King, nanti nak merasa jugak hehe :3

    ReplyDelete
  3. nanti nk try la Mushroom Swiss Extra Large Beef ..skarang tgh promo buy 1 free 1 whooper burger

    ReplyDelete
  4. Kecur tengok buah dengan asam limau tu. sedapnya

    ReplyDelete
  5. Teringin nak beli Mushroom Swiss tu tapi asyik tak dapat je kesempatan.

    ReplyDelete
  6. gift from makkah.
    always special, kan :)

    ReplyDelete
  7. Gegirl kalau suruh posing mmg X menghampakn.. Kali boboi aishhh sedih haha..

    ReplyDelete
  8. gambar makanan tu memang byk la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »