Friday, November 29, 2019

Senamrobik @ PSAS

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebenarnya setiap minggu ada program ini.. Cuma baru pagi ini Sha joint sebab semangat nak sihat tu tengah membara-bara kan.. hehehe.. Tak lah.. Sebenarnya joint sebab minggu ini pelajar tengah cuti.. Tu yang boleh nak joint macam-macam aktiviti anjuran pejabat.. Kalau tak, memang dapat tengok jelah.. Minggu-minggu yang akan datang, tak tahulah boleh joint ke tidak.. Berpeluhlah juga, cuma mengah sikitlah sebab kena gerakkan semua anggota tubuh badan.. Tak macam semalam, sekadar berjalan je.. Puas hatilah..

Program Cergas@PSAS pada ketetapan berikut :-
Aktiviti: Senamrobik
Hari: Setiap Hari Jumaat
Masa: 8.30 - 10.00 pagi
Tempat: Futsal Court
Pakaian: Sport Attire 

Ini tracks rekod untuk pagi tadi..

Tapi tulah.. dah nak habis baru track.. Hahaha.. Lupa sebenarnya..

3 comments:

  1. waalaikumussalam. wah bestnya kalau boleh join selalu kan ^_^

    ReplyDelete
  2. hari ni join tak? selamat bersenam ye sha

    ReplyDelete
  3. yeahhh!! chaiyok2! moga lbh sihat utk thn 2020!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »