Tuesday, November 5, 2019

Novel | Hipnotis oleh Mafeitz

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha memang yak menyesal beli buku ini.. Buku yang sangat ohsem.. Memang Sha cadangkan untuk bacaan semua..

Buku ini nipis je.. 90 muka surat.. Sejam dah selesai pembacaan.. Namun isinya sangat menyentuh perasaan.. Menceritakan kisah seorang doktor yang bertugas di ICU.. Unit rawatan rapi yang menerima pelbagai jenis pesakit ktitikal.. Sama ada berjaya diselamatkan ataupun tidak, doktor hanyalah perantara.. Bukan mudah untuk ahli keluarga redha menerima berita yang disampaikan doktor.. Memang memberi perasaan yang pelbagai kepada Sha.. Bagunya buku ini sebab terma-terma perubatan ada di terangkan di bahagian nota kaki.. Memang best..

Sha baca dan selesai pada 03.11.2019..

Koleksi kutub khanah Sha..
Published April 2016 by WhiteCoat Enterprise

9 comments:

  1. Bila sesuatu yang diceritakan dan dikongsi dari pengalaman sendiri..lain rasanya kan Sha..

    ReplyDelete
  2. menarik buku macamni... nak try cari jugak lah nih

    ReplyDelete
  3. buku tu Dr yg tulis
    mesti best ,bab2 perubatan ni
    mmg suka sgt

    ReplyDelete
  4. stressnya keje sebagai doktor kan..baca buku macam ni dapat menyelami perasaan diorang. manusia biasa macam kita jugak

    ReplyDelete
  5. boleh selami keperitan insan bergelar Doktor kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »