Wednesday, November 13, 2019

Komik | Kompilasi Komik Ana Muslim: Special Ramadan! oleh Panel Penulis Ana Muslim

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik ini mengumpulkan cerita dan komik mengenai Puasa.. Selain komik dan cerpen, ada juga kuiz dan info mengenai puasa.. Jadinya memang satu bahan bacaan yang bagus buat seisi keluarga.. sleain berhibur ada manfaat diselitkan.. Memang tak rugi dibaca..

Sha baca dan selesai pada 12.11.2019..

Info mengenai kurma..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published January 1st 2013 by Ana Muslim Sdn Bhd

9 comments:

  1. dulu masa zaman sekolah rendah suka beli komik-komik macam nie . Rindu pulak nak balik ke mase dulu .

    ReplyDelete
  2. cantik macam ni bagus untuk budak kecik bila mereka dah rasa tak kuat nak lanjut puasa mereka

    ReplyDelete
  3. Ana Muslim antara majalah yang wajib saya beli masa zaman sekolah dulu. Haih, rindu betul nak baca Ana Muslim. Huhu..

    ReplyDelete
  4. Dulu kalau nak baca komik selain beli sendiri kumpul duit belanja sure baca kat perpustakaan sekolah...ana muslim ni SA banyak belikan untuk Dania masa dia umur 5 tahun

    ReplyDelete
  5. enjoy baca kalau buat dalam bentuk komik ni..x bosan dan lagi cepat nak serap ilmu tu

    ReplyDelete
  6. dulu2 keluaran ana muslim ni femes kan kak.

    ReplyDelete
  7. supposed bc time bln puasa hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »