Friday, November 1, 2019

2019 Reading Challenge #10

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan Oktober ini sha dapat baca 22 buah buku.. Semakin dekat dengan target bacaan.. Tinggal lagi beberapa buah buku sahaja sebelum target tercapai.. Kena lakukan pecutan ini.. Ada beberapa buku yang sangat menarik pada Sha bulan ini.. Memang tak sangkalah sebenarnya penulis di Malaysia ini banyak je yang bagus-bagus.. Cuma mungkin promosi dan tajuk nya tak berapa memikat.. Mungkinlah.. Lain orang lain penerimaannya kan.. Sha berjaya menemui buku-buku yang menarik pada bulan ini.. Memang ohsem..

9 comments:

  1. wahhhh , banyak dah bacaan sis untuk bulan 10 . Tahniah . Semoga bulan baru nie dapat capai target :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh banyaknya, dana dapat baca 5 buku sebulan pun dah rasa banyak dah tu

    ReplyDelete
  3. bagus akak.. kipidap. CT ni buku majalah jele baca.

    ReplyDelete
  4. tahniah...insyALLAH capai target...

    ReplyDelete
  5. bagus...ammi baca 1 buku sebulan hahahha

    ReplyDelete
  6. masalah bg penulis kt malaysia ni adalah marketing. produk dah bgs tp tu laa...kt situ yg krg. kalau x dah boleh pegi smpi ke luar negara...

    ReplyDelete
  7. rajin membaca menambah ilmu...keep it up ye

    ReplyDelete
  8. gudluck kak sha, sikit lagi nak capai target tu :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »