Thursday, November 28, 2019

Program Cergas di Pejabat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Macam tahu-tahu je, kita tengah suka jalan kaki.. Kikiki.. Tetibe pagi tadi pejabat buat acara Berjalan di PSAS.. Terus ajak kawan-kawan library turut serta.. Bukannya susah pun, jalan kaki je.. Santai-santai gitu.. Sambil jalan tu dapatlah tengok pemandangan yang cantik-cantik.. Cuma mula dalam pukul 8.30 pagi, jadi dah ada mataharilah.. Memang cantiklah view waktu pagi di tempat yang tinggi pula.. Sambil beramah mesra dengan rakan sekerja.. Habis lebih kurang jam 9.45 pagi macam tu..

Pemandangan dari atas bukit berdekatan loji air.. Dekat dengan ladang getah..

Pemandangan dari depan Pusat Islam..

Hasil berjalan pagi tadi..

Lepas buang kalori, tambah balik kalori.. kikiki.. Nasi kukus ayam berempah..

11 comments:

  1. Sedapnya buat tambah kalori tu. ^^

    ReplyDelete
  2. haha pas tu makan nasi lemak ye Sha, cantik kat Tg Malim belah mana ni Sha :)

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha~ saya pun selalu macam tu.. bersenam lepas sejam dua singgah mamak makan roti canai..

    ReplyDelete
  4. Biasanya time makan lepas berjalan tu nikmat dia lain macam, rasa nak makan semua lauk yang ada kat kedai..penat sangat rasanya :D

    ReplyDelete
  5. Bagus lah ada program macam ni. Seronok juga berjalan sambil hirup udara segar dan menikmati permandangan indah macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. seronok je jalan di waktu pagi, reramai camtu..

      Delete
  6. Bestnya opis ada bukit. Saya keje dalam bandar. Jalan sikit je sampai mall. Hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »