Tuesday, November 5, 2019

Mini Chipsmore Oats Original

Assalamualaikum..
Hye semua..

Biskut baru dari Chipsmore.. Kali ini ada oats dalam biskut.. Lebih sedap dan mengenyangkan.. Serious sedap.. Untuk Sha lah.. Korang Sha tak tahu.. Harga pun tak mahal sangat untuk saiz yang kecik ini.. Yang besar kalau tak silap Sha dalam 3 ringgit lebih rasanya.. Bolehlah buat kunyah-kunyah masa baca buku atau breakfast pagi yang ringkas.. Mengenyangkan makan biskut ini sebab ada oats..

RM2.20 sebungkus

Ada lebih kurang 20 pcs biskut chipsmore oats yang comel dalam paket ini..

15 comments:

  1. ada perisa baru..nanti bole try

    ReplyDelete
  2. menarik, tak pernah beli lagi nih... nanti nk suruh aiyan cuba lah... dia pencinta chipsmore

    ReplyDelete
  3. Haritu ada nampak kat pasar raya, tapi tak beli pun. Next time bolehlah beli nanti

    ReplyDelete
  4. Tak pernah jumpa lg biskut ni. Kalau jumpa nanti nak try.

    ReplyDelete
  5. Bawa Lepas habiskan biskut nih...hehe nak elakkan Ank mkn sebab biskut nih buat dia batuk tersedak-sedak hahahah

    ReplyDelete
  6. nampak macam sedap dan mengenyangkan

    ReplyDelete
  7. Tak tahu pula ada perisa baru. Boleh carilah nanti.

    ReplyDelete
  8. sy jumpa kt stesen myk kt pasar raya tak nampak lg...

    ReplyDelete
  9. cam sedap tu ditambah oat. Kalau jumpa nak cuba rasa jugalah

    ReplyDelete
  10. dorang packing kecik2 mcm ni senang nk masuk handbag

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »