Thursday, November 14, 2019

Novel | Arkib Angker Negara : Vol. 1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ini mengumpulkan seramai 14 orang penulis dengan 14 buah cerpen seram yang pelbagai tema.. Memang mengujakan dan laju je pembacaan Sha.. Tak sampai 2 jam dah selesai.. Semua cerita ada keistimewaan yang tersendiri.. Ada kisah lelaki yang terperangkap dan melalui aksi bunuh diri berulang kali.. Mak yang dha meninggal menelefon dan balik semula ke rumah.. Sesat di tempat yang tak terduga.. Kemunculan perigi semasa petir berdentum.. Banyak lagilah.. semuanya menarik dan mendebarkan..

Sha baca dan selesai pada 13.11.2019..

Koleksi peribadi Sha..
Published April 2018 by WhiteCoat Enterprise

8 comments:

  1. tengok tajuk menarik cerita nya, tapi tang kulit buku tu seram tak berani nak beli or pinjam huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu Sha balut dengan plastik gelap.. hehehe..

      Delete
  2. nak baca tapi penakut.tak tidur malam nanti

    ReplyDelete
  3. Takut pulak kita tengok cover buku ni..seram nak baca.

    ReplyDelete
  4. br vol 1 maknanya vol 2 bakal menyusul

    ReplyDelete
  5. Mak yang dha meninggal menelefon?? SERAM!!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »