Monday, November 11, 2019

Filem China | Nezha: Birth of the Demon Child

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tonton animasi pula kita.. Lama dah cari filem ini.. Sebab tengok grafik dia macam cantik je.. Kisah Nezha yang lahir sebagai manusia dari mutiara kejahatan.. Tapi takdirnya berjaya diubah oleh mak dan ayah yang sangat penyayang.. Walaupun semua orang kampung membenci Nezha dan takut dengan Nezha tapi kerana kasih sayang ayah dan ibunya Nezha berkorban menyelamatkan orang kampung.. Dari animasi fantasi ini kita boleh belajar, takdir tu boleh diubah andai kita berusaha.. Kalau semua orang membenci kita, tak bermaksud kita harus jadi jahat.. Kita hidup untuk diri kita bukan untuk orang lain.. Gituuu..

Animasi dia cantik wei.. Kalau tengok dekat wayang mesti lagi ohsem.. Ada naga.. Ada jahat dan ada baik.. Bila Nezha dapat kuasa dia, dengan effect api nya.. Pergh!! Ohsem..

NeZha (2019)
Animation,Fantasy,Thriller

9 comments:

  1. hebat lah parents nezha mampu ubah dari jahat kepada manusia baik

    ReplyDelete
  2. sy tgh igt kn blk dr mn sy dgr nama Nezha ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezha ini kan kisah dongeng China.. Yang ada roda api tu.. hehehe..

      Delete
  3. Nezha tu laki ke perempuan? Gambar macam laki...tp nama macam pompuan...

    ReplyDelete
  4. Animation hebat memang syoklah tengok

    ReplyDelete
  5. uih ada naga..ni kene cari ni..suka tgk citer mcm ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »