Tuesday, November 26, 2019

Lesen Memandu Diperbaharui

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Dah settle perbaharui lesen memandu.. Dera rasanya menunggu giliran.. Kali ini Sha buat di pejabat pos je.. Malas nak ke JPJ, jauh sangat.. hahaha.. Tak sangka dah 9 tahun Sha ada lesen memandu.. Perbaharui setahun je.. Boleh ke pejabat pos lagi tahun depan.. hehehe.. Mujurlah kali ini tak terlewat dari tarikh.. Bolehlah perbaharui setahun je.. hehehe..


11 comments:

  1. akk terlupa tahun luput..rupa2nya tahun ni, dah 3, 4 hari dari tarikh birthday baru renew..haha...kena denda..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, mujur saya punya tahun 2021 baru renew. Sebab pelupa, jadi renew 5tahun terus. Hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.Lega kan bila dan diperbaharui.

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Kak Sha. Semoga sentiasa di rahmati Allah selalu. Aaminn..
    Biasa memang renew kat pejabat pos je senang kerja.

    ReplyDelete
  5. Happy birthday kak Sha... moga di berikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia...gembira selalu

    ReplyDelete
  6. Selamat ulang tahun kelahiran.. saya ni kadang hari jadi sendiri pun lupa, inikan pula nak ingat renew lesen.. selalunya lepas seminggu baru sedar.. haha

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. selamat hari lahir kak sha

    ReplyDelete
  8. akak slalu renew utk 5thn trus sbb takut lupa hehe

    ReplyDelete
  9. Ha'ah selalunya renew dekat pejabat pos je. JPJ dah la jauh, ramai pulak tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »