Saturday, May 9, 2020

Day 53 | Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Apa khabar hari in.. Lagi beberapa hari je PKP nak habis.. Macam mana kehidupan anda semua, okay ke? Hari ini Sha agak kurang okay.. Ada sesuatu yang mengganggu sejak dari semalam.. Tak pastilah keputusan yang dibuat tu betul ke tak.. Harapnya Allah permudahkan semuanya..

Ini menu sahur Sha.. Sup sayur, sambal ikan bilis dan ikan kerisi goreng.. Sayur tu sawi bunga.. Kesukaan Sha tapi agak susah nak dapat sekarang nie..

Ini pula menu berbuka.. Simple sahaja.. Makan bersama roti.. Dah tak tahu nak masak apa.. hehehe...

14 comments:

  1. Selamat berbuka puasa dan bersahur
    Semoga dipermudahkanurusan sehariannya

    ReplyDelete
  2. pkp dah dibatalkan sha.. huhu.. pkpd lak.. byknye menu.. dap2..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahaha.. PKPB kan lea.. tapi tulah.. Sha ikut je PKP.. senang dan rasa lebih selamat.. tak ada nak keluar sangat kecuali terpaksa..

      Delete
  4. Assalamualaikum. pilihan yg terbaik adalah selepas istiqarah. Andai telah diputuskan, percayalah bahawa baik buruk kesannya pada kita, kedua2nya tetap punya hikmah dari Allah utk kita. Saya doakan yang terbaik utk sha. in shaa Allah, amiin..

    ReplyDelete
  5. Simple betul buka akak, kalau kt umah dana itu sampingan je, wajib kene ada makanan berat untuk berbuka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lalu nak makan nasi Dana..
      Selalunya akak masak nasi pun sikit je untuk anak-anak makan..

      Delete
  6. Semoga dipermudahkan segala urusan, Kak Sha

    ReplyDelete
  7. nak hotdong seketulll hehehee. alhamdulillah.. simple pun sedap :D

    p/s: moga keputusan yang kak sha buat adalah yang terbaik dan moga dipermudahkan aamiin :)

    ReplyDelete
  8. Saya tak ok sebab selasa kena gi opis. Malasnyaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai. bertabah la Sal.
      aida masih lagi wfh hingga abis pkpb.
      in shaa Allah.

      Delete
  9. nugget. sosej. lama x jamah tu semua.
    gi family store. nak beli, xde stok, Sha.
    daging burger pun xde :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »