Sunday, May 31, 2020

Day 74 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Apa khabar hari ini??  Macam mana Syawal kawan-kawan.. Okay ke? Hari ini last Sha berpuasa dan berbuka bersama MIL.. Alhandulillah.. MIL dah selesai puasa enam.. Sha baru dapat 2 hari.. Lega dapat teman MIL berpuasa dan berbuka.. Esok MIL dah raya.. MIL mula awal dari Sha.. Seronok dapat teman MIL.. Lepas berbuka baru Sha gerak balik kuaters.. Sampai rumah dalam pukul 10 lebih.. Terus kemas barang dan tidur.. Esok nak bangun sahur..

Menu sahur nasi goreng udang bersama sambal telur.. Kuning warnanya.. hehehe..

Menu berbuka hari ini.. keropok udang, rendang kerang+kacang panjang, ayam goreng dan kuih muih..

Air neslo ais sebagai pemanis mulut.. hehehe..

6 comments:

  1. sedapnye ns goreng..

    sy tgh pk menu ape nk masak utk berbuka nt.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita.. memikirkan menu berbuka juga nie..

      Delete
  2. Kami pikir nk mask lemak udang ke berbuka nanti. Hari ni day4 ganti puasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapnya masak lemak udang.. Macam nak kena cari juga udang nie.. hehehe

      Delete
  3. 74 hari dah yer? x kira pun sbb kena gie keja, so mcm x rasa sgt cuma bila kuar tu..mcm dah terbiasa ngan mask, hand sanitizer bagai

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »