Friday, May 29, 2020

Mini Oreo Mocha

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terjumpa dan terbeli.. Sebab ada perkataan Mocha tu kan.. Harga pun okay.. RM2 je.. Rasa dia sedap untuk penggemar kopi macam Sha ini.. Tak terlalu kuat atau pahit.. Sedang elok je.. Sedap dimakan sebagai snek sewaktu membaca buku atau menonton filem.. hehehe


Ada dua pek comel dalam kotak ini.. Isinya tak adalah banyak tapi okaylah untuk harga yang dijual..

7 comments:

  1. RM2 dah ok harganya. Kalau anak nak satu sorang pun mak masih boleh nak beli.
    Dapat satu sorang takde nak gaduh kan.
    Mocha sedap..

    ReplyDelete
  2. Bagi taw suami maunya dia pecut ke kedai Cari Haha

    ReplyDelete
  3. tak pernah nampak lagi orea flavor ni. Macam sedap je sebab suka mocha jugak

    ReplyDelete
  4. un apa2 oreo pun mmg suka. :)

    ReplyDelete
  5. biasa mkn yg perisa original

    ReplyDelete
  6. tak puas makan mini oreo ni, satu pek ni sekali makan je..haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »