Saturday, May 2, 2020

Day 45 & 46 | Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam lupa nak update.. hehehe.. Cuti Hari Pekerja kan, tapi tu lah.. Sha kena pergi pejabat juga.. Update laporan dekat bos.. Okay je.. Dah biasa.. Selalu je masa cuti kena datang pejabat tapi tak selalulah.. Sesekali je.. Jadi tak ada masalah pun.. InsyaAllah hari Isnin nie kerja macam biasa kot.. Tengah tunggu update dari bos.. Anak je lah tengah fikir nak hantar rumah pengasuh ke tak.. Hurm!! Sha dengan suami dua-dua kena kerja serentak sebab kami lain department.. Tapi apa pun memang tengah yunggu bos maklumkan macam mana..

Day 45
Semalam masa sahur Sha masak simple-simple je.. Sambal sardin nak cepat.. hehehe.. Telur dadar dan kentang goreng.. Lepas tu berbuka makan spaghetti carbonara.. Menunaikan hajat anak dara yang kecik.. Memang puas hatilah masak.. Bertambah dia makan.. hehehe.. 

Menu sahur..

Menu berbuka..

Day 46
Alhamdulillah.. Masih berjaya bangun untuk memasak dan bersahur.. Menu jelah yang kena fikir sebelum tidur.. hehehe.. Bila sahur tak adalah nak makan beria sangat.. Cukup mengalas perut.. Paling sedap bila ada sambal.. Memang berseleralah makan.. Berbuka pula kami makan KFC, lama tak belanja anak-anak.. Tu yang pergi beli..

Menu sahur..

Menu Berbuka
Beli Bargain Bucket 6pcs ayam.. 3 makan masa berbuka dan 3 lagi makan masa sahur..

12 comments:

  1. sama lah kita makan spaghetti masa berbuka haha

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah
    Selamat berbuka puasa

    ReplyDelete
  3. Sedap kak, dah mula kerja ya.... risau kan anak-anak kat rumah, bawak pi opis jelah kak... dana pun masak yg simple utk sahur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak terbuat kerja kalau bawa bebudak nie nanti.. hehehe..

      Delete
  4. okay jugak pekena spegetti time berbuka

    ReplyDelete
  5. ahhh sedapnya dapat ayam goreng kfc..hehe

    ReplyDelete
  6. Jarang2 ni nampak Kak Sha makan spaghetti.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »