Saturday, May 2, 2020

Goodreads | Reading Challenge April 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walaupun PKP, baca tetap baca cuma tak serancak manalah.. Mana nak kerja kerja sekolah anak lagi.. masak dan urusan rumah yang lain lagi.. Maka berikut ialah buku yang berjaya Sha baca.. hehehe.. Klik tajuk untuk baca review ye.. Mana tahu berkenan, bolehlah cari dan baca.. Ebook ini kebanyakannya Sha baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader.. Banyak buku menarik di aplikasi tersebut.. Selamat membaca..

6 comments:

  1. Kita pon baru plan nak buat list macam ni..
    cayalah kak sha semua ebook ni kite suka nii

    ReplyDelete
  2. Uishhh banyak juga ya buku-buku yang dah berjaya akak baca untuk bulan April

    ReplyDelete
  3. Dah baca nampaknya yang akak dah baca.

    ReplyDelete
  4. wow..banyaknya buka sha baca...

    ReplyDelete
  5. Pei Pan tu ada dekat rak tapi tak tahu bila nak bacanya

    ReplyDelete
  6. my reading challenge bulan april tak bergerak..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »